Connectiviteit

Wat kan je beheren?

Met de beheerconsole binnen G Suite is het mogelijk om veel verschillende apparaten te beheren, denk hierbij aan een:

  • Chromebook
  • Chrometab
  • Chromebit
  • Chromebox
  • Chromebase
  • Hangouts Meet
  • Jamboard
  • Mobiele telefoons

Ondanks al deze verschillende apparaten kan je toch een mooi en overzichtelijk dashboard creëren.

Wil jij juridisch gedekt zijn?

Bescherm bedrijfsdata

Voor elk apparaat is het mogelijk om een beleid in te stellen op organisatie en gebruiker niveau. Hierdoor kan je optimaal jouw bedrijfsdata beheren en beveiligen.

Mocht een apparaat gestolen worden is het heel makkelijk om op afstand data te wissen of maak gewoon het apparaat onklaar op afstand, zodat niemand er meer iets aan heeft. Het is ook mogelijk om het delen van bestanden buiten de organisatie te beperken, zodat de kans kleiner is dat er data op straat komt te liggen. Mocht je toch iets extern delen heb je ook nog de optie dat de externe partij het document niet kan downloaden, kopiëren etc.

Controle

Insights

Het geeft je inzicht in het gebruik van de apparaten, waar, door wie, wanneer voor het laatst gesynchroniseerd en nog veel meer. Natuurlijk is dit niet alles, je kunt er ook meldingen aanzetten, zodat niet continue het dashboard in de gaten hoeft te houden. Mocht een apparaat bijvoorbeeld 30 dagen niet zijn gebruikt, kan je als admin een melding ontvangen. Dan kan je op dat moment bekijken of je een andere bestemming hebt voor dat apparaat.

Gebruikers gemak

Gebruikers gemak

Op het moment dat je een apparaat uitgeeft aan bijvoorbeeld een nieuwe collega. Hoeft deze nieuwe gebruiker alleen maar in te loggen en hij/zij krijgt automatisch alle apps, instellingen, rechten etc. gepusht. Alles is dan ook direct beschikbaar, ook op het moment dat er instellingen of rechten in de beheerconsole worden aangepast.

Je kunt zelfs de Wifi instellingen inrichten, zodat iedereen altijd toegang heeft en je geen vragen meer krijgt over het wifi wachtwoord.

Waarmee kunnen wij jou helpen?

Google

G Suite

Zoek je het nieuwe werken anno nu? Je wenst overal en altijd te kunnen werken om jouw productiviteit te verhogen en te versimpelen?

Lees meer!
Okta

Okta

Geeft je het overzicht van alle applicaties in het bedrijf, maakt het inloggen makkelijker en zorgt voor meer controle en veiligheid.

Lees meer!
Backup en archivering

Backup en Archivering

Je hoeft je geen zorgen meer te maken als er perongeluk data wordt verwijderd, je kunt dit op elk gewenst moment terug halen en je hebt zelfs onbeperkte opslag!

Lees meer!
Hardware

Hardware

Wil jij ook kunnen werken op een apparaat dat nooit langzaam wordt? Kijk dan snel verder naar ons diverse aanbod in Chrome apparaten.

Lees meer!