Overal en altijd kunnen werken met een Online Desktop van Desktoptowork

Maak kennis met onze diensten

Wij geloven dat ICT een gemeengoed is, net als stroom uit de muur of het 4G netwerk om ons heen. Wij staan voor veiligheid en continuïteit. met onze Clouddiensten kun je overal en vanaf ieder apparaat werken. Tevens hoef je je ook nooit meer zorgen te maken over het vervangen van een server of de snelheid daarvan. Wij vinden dat jullie je als organisatie horen te focussen op jullie corebusiness.

Voor je een Clouddienst kiest, moet je een aantal keuzes maken. Is een clouddienst nodig, of volstaat lokaal beheer met uitzonderlijk goede management en support. Welke behoefte stel ik aan de Clouddiensten en hoe wil ik mijn bestanden en applicaties kunnen benaderen, beheren en beveiligen. iNuvola helpt je bij het maken van deze keuzes en inventariseert eenieders behoefte.

Ga een gesprek aan

VoIP

Google - G Suite

Met de Suite van Google leg je de basis in je organisatie. Voorheen was dit Google apps voor bedrijven en nu heeft het de naam G Suite gekregen. Gemakkelijk en tergelijkertijd kunnen samenwerken in één document op elk gewenst moment, waar ook vandaan en op elk device. Je hoeft niets te installeren, alles is te benaderen via een webbrowser of je nou wilt mailen, documenten wilt opslaan of benaderen, documenten wilt bewerken, het kan allemaal.

Weet jij wat je medewerkers doen op alle apparaten? Het beheren van verschillende device wordt steeds belangrijker. Of je nou alleen je bedrijfsdata wilt veiligstellen of andere activiteiten wil tegengaan, zoals het kunnen facebooken, twitteren of iets anders, het kan allemaal. Daarnaast kan je de uitrol van hardware ook gemakkelijker laten verlopen, geen ingewikkelde en tijdrovende instalaties meer. Je stelt één keer in hoe een omgeving eruit moet zien, je koppelt er een device aan en alle instellingen worden naar het device gepusht. Een medewerker kan dan ook direct aan de slag in enkele seconden.

Lees verder over Google

Voordelen

Okta Nederland

Vertrouw jij je medewerkers, dat ze veilige wachtwoorden gebruiken voor alle applicaties? Zijn dit verschillende wachtwoorden? Er is een hele makkelijke oplossing om er zeker van te zijn dat alles goed beveiligd zal zijn met Okta identity managment, waarbij medewerkers niet eens meer wachtwoorden hoeven te weten, dus ook niet hoeven te onthouden. Vaak is het onthouden namelijk ook een probleem en worden de wachtwoorden op onveilige plaatsen opgelsagen of opgeschreven.

Met Okta krijg je een mooi dashboard waar al jouw applicaties op 1 plek terug te vinden zijn. Zodra je in bent gelogd in Okta met Adaptive Multifactor Factor Authentiaction kan je met 1 druk op de knop in 1 van jouw applicaties inloggen, zonder dat je daar weer je gebruikersnaam en wachtwoord hoeft in te vullen. Dit werkt op basis van Single Sign On. Je hoeft dan ook niet meer bang te zijn om wachtwoorden te vergeten.

Lees verder over Okta

Backup

Backup & Archivering

Het gemis kom vaak pas aan de orde als er iets is verdwenen, maar dan ben je al te laat. Backup of archivering is daarom ook erg belangrijk, ter voorkoming om iets kwijt te raken. Daarnaast is het ook erg fijn als al je mail en chats worden gearchiveerd (realtime). Als er op juridisch gebied ineens documentatie aangeleverd moet worden, is dit altijd terug te vinden.

Er zit een duidelijk verschil tussen backup en archivering. Archivering is opgezet vanuit een juridisch oogpunt, waarbij mail en chats worden gearchiveerd zonder daarbij de structuur te onthouden. Zodra je dan ook mail terug wilt zetten, zal dit in 1 grote verzamelbak terugezet worden. Met backup wordt meer dan alleen je mail en chat opgeslagen, denk aan je eigen documenten of de documenten van een afdeling. Daarbij wordt ook de strucutuur wel bewaard.

Lees verder over Backup & Archivering

Voordelen

Hardware

Wil jij ook kunnen werken op een apparaat dat nooit langzaam wordt? Of ervoor zorgen dat iedereen op 1 versie werkt, zonder last te hebben van updates? Zo zijn er allerlei verschillende voordelen te behalen net zoals, dat jij en je collega's in enkele seconden aan de slag kunnen zodra je de hardware uit de doos haalt, zonder van alles te hoeven installeren op een apparaat. Denk hierbij aan de volgende apparaten; Chromebook, Chromebox, Chromebase, Chromebit, Chrometab, Hangouts Meet en de Jamboard.

Naast het kunnen werken op al deze verschillende apparaten, is ook alles te beheren. Je kunt zien waar en wie er op een apparaat werkt, dwing een beleid af zodat je zeker weet dat de bedrijfsgegevens veilig zijn.

Lees verder over Hardware

Prijzen

Wij maken kosten transparant. Traditionele ICT is voor veel organisaties onoverzichtelijk en een grote kostenpost. Met de diensten van iNuvola kun je snel en makkelijk besparen op kosten. Je hoeft geen grote investeringen meer te doen, je betaald immers alleen voor wat je gebruikt. Op elk moment kan je namelijk opschalen en in sommige gevallen ook afschalen. Wij gaan verder dan alleen de verschillende diensten verkopen. Onze kracht ligt in het adviseren en trainen, zodat er optimaal gebruik gemaakt kan worden van de diensten die worden afgenomen.

Meer weten over de kosten?

Waarmee kunnen wij jou helpen?

Google

G Suite

Zoek je het nieuwe werken anno nu? Je wenst overal en altijd te kunnen werken om jouw productiviteit te verhogen en te versimpelen?

Lees meer!
Okta

Okta

Geeft je het overzicht van alle applicaties in het bedrijf, maakt het inloggen makkelijker en zorgt voor meer controle en veiligheid.

Lees meer!
Backup en archivering

Backup en Archivering

Je hoeft je geen zorgen meer te maken als er perongeluk data wordt verwijderd, je kunt dit op elk gewenst moment terug halen en je hebt zelfs onbeperkte opslag!

Lees meer!
Hardware

Hardware

Wil jij ook kunnen werken op een apparaat dat nooit langzaam wordt? Kijk dan snel verder naar ons diverse aanbod in Chrome apparaten.

Lees meer!