Connectiviteit

Werk in realtime samen

In Google documenten, spreadsheets en presentaties op elk gewenst apparraat, met of zonder internet.

Werk samen aan 1 document met je collega's of mensen buiten jouw organisatie. Je kunt direct zien wat de ander typt, daarnaast kan je gemakkelijk via een chat in het document vragen aan elkaar stellen of door opmerkingen toe te voegen.

Elke wijziging die wordt gedaan door jouw of iemand anders wordt automatisch opgeslagen, zodat je geen data kwijt zult raken.

Hoe is het gemaakt?

Bewaar en deel bestanden in de cloud

Eén centrale plek waar je alle data kunt opslaan en altijd toegang tot hebt, of dit nou is vanaf je computer, telefoon of tablet.

Bepaal zelf met wie je de bestanden wilt delen, intern of extern en welke rechten ze krijgen, alleen lezen, noties achterlaten of volledig bewerken. Op deze manier hoef je geen mail te versturen met een bijlage en heb je ook geen last meer van verschillende versies.

Elke update in een bestand wordt automatisch opgeslagen, zodat iedereen de laatste wijzigingen kan zien.

Voordelen

Beveilig je gegevens en apparaten

Je kunt d.m.v. een twee stappen verificatie inloggen en gebruik maken van mobiel beheer om alles beter te beveiligen in het geval er een apparaat kwijtraakt.

Archiveer automatisch e-mailberichten en chats en bepaal hoelang deze bewaard moeten worden.

Je kunt gemakkelijk via een centrale beheerconsole alles makkelijk configureren. Heb je hier hulp bij nodig kan je ons altijd bellen op werkdagen van 7:00 uur tot 18:00 uur.

Voordelen

Snel kunnen werken

In enkele seconden kun je aan de slag, zonder van alles te hoeven installeren. Er zijn geen updates meer waar jij last van hebt. Een update wordt in de achtergrond al gedownload en geinstalleerd, zodat je altijd over de laatste versie beschikt.

Tijdens het inloggen op een apparaat met jouw gegevens worden gelijk al jouw instelling geladen, of dit nu op jouw eigen apparaat is of een andere, ook al je documenten zijn direct bereikbaar.

Met Chrome apparaten hou je ook nog eens de kosten lager dan met een traditionele pc. Je hebt namelijk geen dure componenten meer nodig, omdat je voornamelijk webbased applicaties gebruikt.

Denk aan een Chromebook, Chromebox, Chromebase, Chromebit en een Chrometab die je kunnen helpen om efficiënter te werken.

Voordelen

Makkelijk een videovergadering starten

Hangouts meet hardware is de nieuwe naam voor Chrome for Meetings. Er is een hele nieuwe kit ontwikkeld met een 4k camera en 120 graden view en een touchscreen om het allemaal makkelijker te bedienen.

Met 1 druk op de knop kan je een meeting joinen of je kunt de meeting opnemen voor de collega's die niet aanwezig konden zijn.

Lees verder

Jamboard

Vervang je whiteboard en flipover

Met de komst van de Jamboard is er geen whiteboard of flipover meer nodig in een vergaderruimte, eigenlijk in geen enkele ruimte. De Jamboard met een 55" scherm is namelijk makkelijk te verplaatsen naar een andere ruimte. Met dit mooie apparaat kun makkelijk en snel alles visueel maken waarbij je niet bang hoeft te zijn dat iemand het wist. Alles wordt namelijk automatisch opgeslagen in Drive.

Lees verder

Connectiviteit

Apparaatbeheer

Ook wel genoemd Mobile Device Management (MDM), het beheren van mobiele telefoons en tablets en je hebt Chrome Device Management (CDM) het beheren van chrome apparaten. Met het Google apparatenbeheer kan je een mooi overzicht krijgen van al jouw apparaten binnen de organisatie en kun je bepalen of je er een beleid wilt toepassen en hoe strikt.

Er zijn meer dan 220 configuratie opties, enkele voorbeelden: stel op voorhand vast het netwerk in voor alle devices, of maak je eigen zakelijke palystore, of verplicht bepaalde apps en push deze al direct naar de apparaten. Wil je nog een stap verder gaan dan is dat zeker mogelijk. Je kunt zelfs de avatar op een apparaat bepalen of bepaal welke achtergrond afbeelding een apparaat moet hebben. Dit kan weer handig zijn als je een apparaat gebruikt als kiosk modus.

Hardware

Hardware

Naast al deze diensten heb je natuurlijk ook gewoon hardware nodig. Of je nu opzoek bent naar een Chromebook, Jamboard, beeldschermen of accessoires, ook dit kunnen wij voor jou verzorgen. Waarom zou je dat nou bij ons inkopen? Je krijgt niet alleen een scherpe prijs, maar ook een gratis asset management tool, waarbij je direct van ons een up to date overzicht krijgt en houdt van alle aangeschafte hardware, serienummers, garantie termijnen en nog veel meer.

Lees verder

G Suite Kosten

Je zal je wellicht nu wel afvragen hoe goedkoop de G Suite kosten zullen zijn in vergelijking met andere aanbieders? Bekijk dan via onderstaande link een overzicht van de kosten en de verschillen in de varianten: G Suite basic, G Suite Business en G Suite Enterprise.

Kosten G Suite?

Waarmee kunnen wij jou helpen?

Google

G Suite

Zoek je het nieuwe werken anno nu? Je wenst overal en altijd te kunnen werken om jouw productiviteit te verhogen en te versimpelen?

Lees meer!
Okta

Okta

Geeft je het overzicht van alle applicaties in het bedrijf, maakt het inloggen makkelijker en zorgt voor meer controle en veiligheid.

Lees meer!
Backup en archivering

Backup en Archivering

Je hoeft je geen zorgen meer te maken als er perongeluk data wordt verwijderd, je kunt dit op elk gewenst moment terug halen en je hebt zelfs onbeperkte opslag!

Lees meer!
Hardware

Hardware

Wil jij ook kunnen werken op een apparaat dat nooit langzaam wordt? Kijk dan snel verder naar ons diverse aanbod in Chrome apparaten.

Lees meer!